avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nosek z miasteczka Elbląg . Mam przejechane 23481.71 kilometrów w tym 30.38 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nosek.bikestats.pl

Lipiec, 2021

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:39.61 km

Powrót z serwisu.

Czwartek, 29 lipca 2021 · dodano: 29.07.2021 | Komentarze 0

Dziś odebrałem rower z serwisu po urlopowej przygodzie.

Przed siebie.

Niedziela, 25 lipca 2021 · dodano: 28.07.2021 | Komentarze 0

Elbląg, Komorowo Żuławskie, Węzina, Dłużyna, Jelonki, Marwica, Topolno Wielkie, Marwica, Jelonki, Śliwica, Kąty, Rydzówka, Nowa Wieś, Krosno, Rzeczna, Bogaczewo, Komorowo Żuławskie, Gronowo Górne, Elbląg.

Kategoria do 100 km.

Do Suchacza

Sobota, 24 lipca 2021 · dodano: 24.07.2021 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się do Suchacza. Pojechałem górą (Fromborską) a wróciłem dołem (Mazurską)

Bażant

Środa, 21 lipca 2021 · dodano: 21.07.2021 | Komentarze 0

Troszkę po Bażantarni.

Galindia

Piątek, 16 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 0

Żona znalazła miejsce w które chciałaby pojechać więc troszkę powalczyłem jeszcze z rowerem, wyprostowałem co się dało i ruszyliśmy. W prawdzie ciężko było na jednym przełożeniu i z krzywym kołem ale daliśmy radę. :-) Pojechaliśmy do ciekawego miejsca jakim była Gród Galindia. Chwilkę tam odpoczęliśmy, zwiedziliśmy i wruciliśmy kawałek na prom dzięki któremu po przedostaniu się na drugi brzeg w krótkiej chwili dotarliśmy do Jeziora Śniardwy. Tam przy plaży podziwianie widoków, jedzonko i powrót. Najtrudniejszy moment z tej wycieczki to rozebranie rowerów i upchanie ich przez drzwi do przedziału bagażowego w samochodzie. Utrudniała to troszkę degustacja schłodzonego złotego naktaru :-) z Browaru Mikołajki którego właścicielami byli nasi gospodarze.

Jezioro Tałty

Środa, 14 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 0

Pogoda przez cały tydzień była słoneczna do około 34 stopni. Leżąc nad wodą nie odczuwało się tego tak bardzo ale wychodząc z plaży  trzeba było się szybko chować przed słońcem. Żar był niesamowity o rowerku można było zapomnieć. Dopiero pod wieczór udało mi się wyskoczyć na chwilę i objechać jezioro. Trasa była super, prawie same polne i leśne drogi. Po drodze był pałacyk i punkty widokowe, co kawałek można było się schłodzić. Jakieś 15 km przed końcem zniszczyłem napęd, jadąc z górki przez las najechałem na gałąź która weszła mi w tylne koło, pokrzywiła szprychy i co gorsza skrzywiła hak i wszystko weszło w koło. Troszkę wyprostowałem i powoli na jednym przełożeniu dotarłem do miejsca noclegowego. Skończył się urlop na rowerze :-(

Urlopik

Wtorek, 13 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 0

Wybraliśmy się na urlop do Starych Sadów. Miejsce super, cisza, spokój i problem z zasięgiem. Planowałem zrobić parę rundek w koło jezior ale po dojechaniu do Gościniec Hetman gdzie miałem kwaterę okazało się że nie można otworzyć bagażnika w samochodzie. Zblokował się zamek w klapie bagażnika i rowery utknęły. Po kilku dniach udało się wyciągnąć rowery drzwiami, więc wybraliśmy się z żonką na krótką wycieczkę po okolicy. Jeżdżąc po polnych drogach musieliśmy odganiać od siebie Jusznice deszczową(mucha końska). Nasza wycieczka wyglądała jak ucieczka przed owadami, ciężko jest jednocześnie trzymać kierownicę i machać rękoma :-)

Kategoria do 50

Dookoła jeziora Jeziorak. .

Środa, 7 lipca 2021 · dodano: 08.07.2021 | Komentarze 0

Korzystając z urlopu wybrałem się na przejażdżkę dookoła j. Jeziorak. Wyruszyłem z pod lodowiska w kierunku miejscowości Szymbark.
Obejrzałem ruiny zamku, zabytkowy młyn oraz Grób Rodowy Finckenstainów. Po chwili przerwy udałem się do Siemian przez Januszewo. Znajdują się tu ruiny pałacu z końca XVIIw. Wysoka temp. sprawiła że robiłem często postoje, zwłaszcza przy zbiornikach wodnych.  Z Siemian udałem się do miejscowości Jerzwałd skąd pojechałem w kierunku Dobrzyki. Kolejne były Rąbity, Śliwa i Boreczno. Następnie w miejscowości Urowo znajdują się ruiny kapliczki. Gdy dotarłem do Sąpy to wiedziałem że już blisko, odzyskałem siły zapomniałem o bólu.... I ruszyłem dalej przez Szałkowo do Iławy.

Ruiny zamku.

Zabytkowy młyn.

Ruiny pałacu.

Kategoria do 100 km.

Okolice Iławy.

Wtorek, 6 lipca 2021 · dodano: 06.07.2021 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się samochodem do Iławy. Wypakowałem rower z myślą jazdy dookoła jeziora Jeziorak. Plany jednak musiałem zmienic ponieważ testowałem nowe urządzenie gps i nie wiedziałem jak się zachowa. Dlatego jeździłem spokojnie bez celu po okolicy.