avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nosek z miasteczka Elbląg . Mam przejechane 23481.71 kilometrów w tym 30.38 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nosek.bikestats.pl

Green Velo

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:41.36 km

Green Velo cz.2 Nadbrzeże - Braniewo.

Sobota, 13 maja 2023 · dodano: 13.05.2023 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem przejechać  kolejny odcinek Green Velo.
Po dotarciu do Nadbrzeza odpaliłem traskę i w drogę. Po dojechaniu do Tolkmicka okazało się że " tv olsztyn"  nagrywała tam drezyny i mieli puścić dziś w tv o 18,30.
Jak drezyny wyruszyły postanowiłem sprawdzić o ile szybciej dojadą do św.kamienia.  Ku mojemu zdziwieniu młodzi ludzie których było słychać całą drogę, dotarli w tym samym czasie co ja z tym że ja z językiem na brodzie.  :-)
Chwilę porozmawialiśmy i pojechaliśmy dalej , oni do Fromborka a ja szlakiem do Braniewa.
Ogólnie było tak ciepło że trzeba było jechac na krótki rękaw.Dopiero w Nowej Pasłęce spadł mały deszczyk. Chwilkę przeczekałem i pojechałem dalej.
Po dotarciu do Braniewa zakończyłem i wróciłem już asfaltem do domu.

Green Velo. Od Początek (koniec) Eg - Nadbrzeże

Sobota, 25 marca 2023 · dodano: 25.03.2023 | Komentarze 1

Dziś wyruszyłem w końcu  od końca ( początku ) trasy Green Velo trzymając się kurczowo śladu w gps. Czasem jeździłem po szlaku w Bażantarni czy od Nadbrzeża do Nowej Pasłęki, ale nigdy nie robiłem tego od początku i tylko odcinkami.
Po przejechaniu paskudnego odcinka pomiędzy starówką do Parku Traugutta, dalsza trasa to już czysta przyjemność.
Nowa odmieniona Dolinka i wodospady - robią swoje.
Następnie góra Chrobrego z której jest ładny widok i Bażantarnia, miejce spotkań wielu Elblążan spędzających czas przy grillu, ognisku z rodzinami i znajomymi, oraz ostatnimi czasy wiele osób biegających i jeżdżących na rowerach. Dalej dojeżdżamy do pięknego , czasem zaniedbanego Krasnego Lasu. No i zmierzając do końca mojej dzisiejszej wycieczki,. miałem przyjemność przejechać się ładną choć niebezpieczną nową ścieżką Green Velo. Od strony Łęczy do Nadbrzeża jest bardzo stroma  i bezpieczniej jest jechać drogą . Jak się ktoś już zdecyduje nią zjechać to mimo ładnych widoków niech trzyma dwoma rękoma kierownicę i patrzy przed siebie bo może skończyć tak jak ja dziś . Poślizg , odruchowo naciśnięty przedni hamulec i lot przez kierownicę. :-) Jestem chyba pierwszym i jedynym który tam wywinął orła.
Nie próbowałem jeszcze jechać pod górę ale widząc to niesamowite wzniesienie większe niż na drodze,  to myślę że ta ścieżka Green Velo to będzie tu dużym  wyzwaniem dla sakwiarzy.

Nie podjeżdżałem jeszcze ale muszę sam kiedyś spróbować - toć chyba jadąc pod górę nie przelecę przez kierownicę ;-)

Kategoria Green Velo, do 50

Green velo - z Bażantarni do MOR Krzyżewo.

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 0

Wskoczyłem rano na rower i ruszyłem na szlak Green Velo. Nie myślałem o tym wcześniej dopóki znajomy nie zaczął planować swojego kilkudniowego urlopu na Green Velo.
Udałem się do Bażantarni aby sprawdzić swoje możliwości na odcinku Bażantarnia - Krzyżewo.
Co prawda bez toreb wyprawowych a i tak jechałem w żółwim tempie - chyba muszę znów popracować nad kondycją :-) Trasę do Tolkmicka przejechałem bez problemu, ale już dalej w pewnym momencie myślałem że ślimak szybciej ode mnie pod górkę pełznie. Po mimo braku kondycji warto było. Przyroda, ładne widoki, zwierzęta przebiegające mi przed rowerem wynagrodziły trudy wycieczki. Dziś drogę przebiegły mi 3 jelonki, nie dość że mnie wystraszyły to zauważyłem u nich brak maseczek :-)
Każda wyprawa jest inna, raz podziwiamy przyrodę a innym razem poznajemy ciekawych i sympatycznych ludzi. Można się zapomnieć i stracić poczucie czasu.