avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nosek z miasteczka Elbląg . Mam przejechane 23481.71 kilometrów w tym 30.38 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nosek.bikestats.pl

do 100 km.

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:66.63 km

Masowanie pośladków.

Środa, 10 kwietnia 2024 · dodano: 10.04.2024 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem przejechać się po płytach  dookoła Jeziora Drużno. Chciałem przypomnieć sobie dlaczego przestałem tam kiedyś jeździć. Wyruszyłem mając świadomość tego że troszkę mnie wytrzęsie i nie myliłem się wymasowało mi cztery litery i to pożądnie :-)  Dwa razy musiałem zejść z roweru , raz aby go przenieść przez tory i drugi aby go przenieść przez wodę . Konieczne było moczenie nóg, nie ma kładki. Po dotarciu do zabytkowego mostu na Dzierzgonce . Zrobiłem mu sesję zdjęciową  i zaczełem go podziwiać  po remoncie ale długo to nie trwało, gdyż podszedł do mnie jakiś pan i zaczoł narzekać jak to go zepsuli że niema co podziwiać bo nasi to tylko psuć potrafią. Ja uważam że zacnie wygląda. Po wysłuchaniu pana ruszyłem dalej masować zadek :-) No właśnie i tu mi się przypomniało dlaczego przestałem tam jeździć. Nie chodzi tu nawet o płyty betonowe i jumby tylko o te wredne na tamtym odcinku psy. Co kawałek biegające luzem psy, mimo że to jest rowerowy szlak niebieski to właściciele nic sobie nie robią z tego jeden większy miał nawet budę przed płotem i był bez łańcucha. Psy łapią za nogi widać że  nie lubią rowerzystów i mamy do wyboru ścigać się z nimi po płytach albo schodzić co kawałek z roweru bo wtedy odstępują. Ogólnie traska jest fajna mimo płyt , klimatyczna i póki jeszcze mało liści więcej widać. Tylko te psy :-)
Kategoria do 100 km.

Mazurska Pętla Rowerowa

Wtorek, 1 sierpnia 2023 · dodano: 03.08.2023 | Komentarze 0

Kilka miesięcy planowania i po pierwszym dniu powrót. No cóż to już chyba koniec dlugich wypraw . Myślałem że już jest ok ale jednak kolana mi na to nie pozwalają :-( Miało być tak pięknie, początek urlopu, wyprawa z namiotem Mazurską pętlą rowerową a potem green vello. Jak się zaczęła w Mrągowie tak się tego samego dnia zakończyła. Traska mimo słabego oznakowania była super. Nawet deszcz mi nie przeszkadzał, ale kolano nie wytrzymało i dalszą część urlopu musiałem kontynuować autem .

Mimo wszystko cieszę się że spróbowałem, było super, no i poznalem po drodze osobiście ( na żywo ) przesympatycznych ludzi .
Rowerzystów których na pewno znacie - Loverowi
Poświęcili mi chwile czasu za co jestem im wdzięczny porozmawialiśmy, zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie i udaliśmy się dalej w swoich kierunkach.
Pozdrawiam.

Kategoria do 100 km.

Green Velo cz.2 Nadbrzeże - Braniewo.

Sobota, 13 maja 2023 · dodano: 13.05.2023 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem przejechać  kolejny odcinek Green Velo.
Po dotarciu do Nadbrzeza odpaliłem traskę i w drogę. Po dojechaniu do Tolkmicka okazało się że " tv olsztyn"  nagrywała tam drezyny i mieli puścić dziś w tv o 18,30.
Jak drezyny wyruszyły postanowiłem sprawdzić o ile szybciej dojadą do św.kamienia.  Ku mojemu zdziwieniu młodzi ludzie których było słychać całą drogę, dotarli w tym samym czasie co ja z tym że ja z językiem na brodzie.  :-)
Chwilę porozmawialiśmy i pojechaliśmy dalej , oni do Fromborka a ja szlakiem do Braniewa.
Ogólnie było tak ciepło że trzeba było jechac na krótki rękaw.Dopiero w Nowej Pasłęce spadł mały deszczyk. Chwilkę przeczekałem i pojechałem dalej.
Po dotarciu do Braniewa zakończyłem i wróciłem już asfaltem do domu.

Cz. 9 wzdłuż wybrzeża

Cz. 7 wzdłuż wybrzeża

Piątek, 29 lipca 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 0

Wicie - Smołdziński Las

Dzisiejszego dnia, pod koniec pierwszy raz moja żona narzekała na traskę.
Troszkę za szybko wyjechaliśmy ze Słowińskiego Parku Narodowego , co przyczyniło się do pogorszenia nawierzchni. Do pola namiotowego musieliśmy jechać pare kilometrów po jombach czego moja żonka nie cierpi ;-)

Cz. 6 wzdłuż wybrzeża

Środa, 27 lipca 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 0

Sarbinowo - Wicie

Dziś troszkę mrzyło. Po dojechaniu do Łazów chwilkę odpoczęliśmy chowając się przed deszczem .Uzupełniliśmy kalorie i pojechaliśmy dalej.
Do tej pory nocowaliśmy na polach kępingowych ale po dotarciu do Wicie, postanowiliśmy wynająć pokój i zostać tu jeden dzień. Zrobiliśmy sobie dzień przerwy bo trafiliśmy w fajne miejsce.
Ładna plaża z małymi klifami , cisza, spokój i super punkt do wypoczynku.

Cz. 5 wzdłuż wybrzeża

Wtorek, 26 lipca 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 0

Niechorze - Sarbinowo

Po drobnych przygodach w dniach poprzednich, naładowaliśmy się pozytywną energią i wyruszyliśmy  dalej. Po spędzeniu czasu w Niechorzu udaliśmy się do Kołobrzegu. Miło było powspominać dawne czasy i zobaczyć jak się zmieniło to miasto przez 30 lat.
Kołobrzeg - miasto w którym służyłem w wojsku.

30 lat temu

Dziś

Można by się rozpisywać o wspaniałych miejscach od pierwszego dnia przez które jedziemy o pięknych widokach ale brak słów by to wszystko opisać to trzeba poprostu samemu zobaczyć.
Na nocleg udaliśmy się do Sarbinowa .

Cz. 4 wzdłuż wybrzeża

Poniedziałek, 25 lipca 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 0

Międzywodzie - Niechorze

Dziś z samego rana zanim żona wstała naładowałem elektronikę i podwiązałem linkę przedniej przerzutki trytytkami . Dzięki tej operacji można było jechać dalej. Troszkę zboczyliśmy z kursu około 10km ale warto było. Udaliśmy się do serwisu w Kamieniu Pomorskim. Łatwo nie było, żar z nieba i pod wiatr ale warto było. Chłopaki wymienili linkę, wyprostowali hak tylnej przerzutki oraz wyregulowali przednie i tylne przerzutki. Sympatyczni serwisanci siedzieli zemną na słońcu i czekali aż moja żona uzna że rower nadaje się do dalszej jazdy, powiedzieli że nie puszczą nas w drogę dopóki rower nie będzie sprawny.  Myślałem że zapłacę co najmniej ze 2 stówki a wzięli tylko 38 zeta.
Dziękujemy i pozdrawiamy.
Mogliśmy dalej kontynuować naszą urlopową podróż.
Powróciliśmy na szlak z dobrymi humorami i energią na dalszą jazdę.

Po drodze odwiedziliśmy dom Ewy Braun.

Relaksowaliśmy się zachwycając się ładnymi widokami.

Cz. 3 wzdłuż wybrzeża.

Niedziela, 24 lipca 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 0

Świnoujście - Międzywodzie

Do Świnoujścia musieliśmy jechać samochodem. Na miejscu po noclegu wypakowaliśmy z auta rowery a pojazd zaprowadziłem na parking. Szybkie śniadanko, pyszna kawka zrobiona przez naszego gospodarza i udaliśmy się na granicę.

Na granicy poznaliśmy przesympatyczną rodzinkę która w tym samym czasie zaczynała swoją rowerową przygodę.
Pan był obładowany sakwami i ciągnął wózek z dzieckiem, synek miał sakwy na swoim małym rowerku i mimo to rozpierała go energia bo chciał zwiedzić wszystkie latarnie i jechała z nimi -  żona i mama z sakwami która miała oko na synka. Spotkaliśmy ich jeszcze na trasie i okazało się że oni też są z Elbląga.

Pierwszy dzień i już awaria. Po dojechaniu do Kawcza Góra, w żony rowerze zerwała się linka od przedniej przerzutki.
Pojechaliśmy jeszcze na klif w Gosań i tam zapadła decyzja że jedziemy na nocleg w Międzywodzie. Powoli i na jednym przełożeniu dotarliśmy na miejsce.

Odcinek trasy był ciekawy z ładnymi widokami i pomimo awarii udało się żonie dojechać.