avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nosek z miasteczka Elbląg . Mam przejechane 23285.15 kilometrów w tym 30.38 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nosek.bikestats.pl

Odznaki za Rajd dookoła dawnego województwa elbląskiego

Poniedziałek, 3 września 2018 · dodano: 03.09.2018 | Komentarze 8

| 17:57 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj koszmar67
Gratuluję :-)
koszmar67
| 11:29 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj No i zaliczone! :)
MARECKY
| 21:51 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Dookoła województwa to my się przejedziemy non-stop już w przyszłym roku. To będzie 20 rocznica jego likwidacji :-(
Nosek
| 17:25 wtorek, 2 października 2018 | linkuj Mapę z punktami kontrolnymi przez które trzeba przejechać można znajść na stronie PTTK.
Wystarczy wpisać w Google - Rajd dookoła dawnego województwa elbląskiego (tam wejść w jeden z odnośników. W jednym z nich jest regulamin i wyznaczona mapa trasy z punktami kontrolnymi.)
pawlik
| 23:22 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Świetna idea jestem całkowicie za. Można w wersji turystycznej namioty/pensjonaty. Można też tak jak Nosek z powrotami do domu na spanie.
Mi się też kluje powoli pomysł objechania granic dawnej Warmii dookoła.
koszmar67
| 20:56 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Parę lat temu wpadłem na taki pomysł żeby przejechać solo, no i miałem problem z wyznaczeniem trasy jak najbardziej zbliżonej do przebiegu granicy dawnego województwa. Jeszcze nad tym popracuję i może się kiedyś uda:). Moja dotychczasowa Trasa liczy sporo ponad 600 km (z Mierzeją włącznie).
Nosek
| 17:45 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Tylko mapki na endomondo połączone z drogą powrotną do domu lub noclegowni.
MARECKY
| 15:49 poniedziałek, 1 października 2018 | linkuj Gratulacje. Masz może ślad GPS tej trasy?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob